2011. január 4., kedd

Csodálatos Negyedike

Na, igen, mindent determinál a tény, hogy ma egy éve és 8 hónapja, hogy ismerjük egymást. :))) 
De még ezen felül is CSAK jó és mégjobb dolgok történtek ma! Először is, az Erasmusszal kapcsolatos, mai napra maradt ügyeket mind sikerült elintéznem, ami hihetetlen, mivel azt hittem, esélytelen, hogy ebben a két napban bármit is elérjek. De mindenki, akinek kellett, válaszolt, és mindenki, akinek kellett, aláírta! És Balaci (Erasmus-BTK-koordinátor) is borzasztóan kedves volt, mindent elmondott a papírokról, még azt is, amit nem kérdeztem. Csoda, komolyan. Aztán, nem egészen egy órája, felhívott Dorina, valami egész hihetetlen hírrel: munkát kaptam, anélkül, hogy egyáltalán kértem volna! Fordításról van szó, egyelőre nem biztos, de úgy tűnik, az lesz. Teljesen meg vagyok döbbenve! :D És, ami a mai napot a lehető leginkább megalapozta, az az, hogy az egyetemen összefutottam egy csomó kedves emberrel, akik mind mondták, hogy hiányoztam nekik! De legelőször Vikivel mentünk szembe egymással az Astorián, és olyan jó volt látni meg beszélni Vele!!! :)))
És a napnak még nincs vége: ahogy tegnap is írtam, megyünk este a Leányokal a Maszat-hegyre, előtte meg Fannival kávézni. That's what I call a perfect day! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése