2010. november 9., kedd

84, 40, 21

84 - Ennyien kívántak boldog születésnapot facebookon tegnapelőtt óta! O.o :)))) Persze a statisztikám szerint közülük legalább 10-en ki nem állhatnak a való életben, és legalább ugyanennyivel nem találkoztam több mint egy éve. De ettől még jólesik, főleg azért, mert ha kivonom ezt a 20-at (ami nem is húsz, mert átfedés is van a két csoport között), meg azokat, akik csak "kötelességből" írtak rám, marad kb. 40 nagyon értékes jókívánság. Nem beszélve azokról, akik nem írtak nekem facebookra, hanem személyesen/sms-ben/telefonon kívántak boldog születésnapot. :) Nekik is nagyon köszönöm, ezúton is! :)

40 - Ennyiedik bejegyzést írom éppen.

21 - Ennyi éves vagyok tegnap 00:10 óta. Aki nem tudná. :P A születésnapom igazán nagyon jól telt, el is döntöttem, hogy jövőre is Varsóban ünneplem. Hajnalban, amikor véletlenül kinyitottam a szemem, Juli lerohant egy zsák ajándékkal, csupa olyasmivel, amit az ember a 21. születésnapjára csak el tud képzelni. :) Aztán a fő-fő-fő program az volt, hogy vártam Benedeket a reptéren, aki meglepetésszerűen a nyakamba ugrott (épp azt néztem, hogy a néni, aki kijött előtte, vajon melyik géppel jöhetett), és hát eléggé örültünk egymásnak. Itthon főztem ünnepi töltött tésztát (magyarosan szólva tortellinit), ünnepélyesen megettük sajttal és kecsuppal, aztán bementünk a városba. Az igazi szülinapi program pedig az volt, hogy csokitortát (illetve Juli túrótortát) ettünk egy cuki kis beülős helyen (ilyen cukrászdajellegű, de nem az). :) Aztán sétáltunk az Óvárosban és fényképeztünk (főleg én).
Csupa remek ajándékot kaptam egyébként. :) Otthonról Kishon-könyvet (A szerencsés flótás, Hiszi a piszi), kesztyűt, lábszármelegítőt, Beugró-társasjátékot (Marcitól), pénzt (Nagymamáéktól); Julitól Agatha Christie-önéletrajzot lengyelül, egy gyönyörű 2011-es határidőnaplót és egy - ha lehet - még gyönyörűbb pár fülbevalót; Benedektől észt mintás kötött kesztyűt, az észt élelmiszeripar néhány jeles képviselőjét, illetve a tartui magyar leányok által különféle elmésségekkel megtöltött rajzlapot. :D
Mindenkinek nagyon-nagyon köszönöm, ahogy tőlünk kicsit nyugatabbra mondanák, you made my day! :D

4 megjegyzés: