2010. november 6., szombat

november :)

Hát, ez is eljött... Jó sok esővel méghozzá. Vettem is ma egy cukker (sic!) gumicsizmát, hogy ne ázzon már át mindennap a rendes cipőm, úgyhogy holnaptól ebben a csodás pataborításban fogok flangálni:

Nekem egyébként kifejezetten tetszik, a virágok tökjók, és kényelmes is. :) Soha nem gondoltam volna, hogy hajlandó leszek valaha is ilyesmit felvenni. :P Ez a mai bevásárlótúránk egyik eredménye, a többi kevésbé izgalmas.

További híreink. Ma kaptam Fannitól szülinapi képeslapot, ha lehet, még a csizmánál is cukibb, shoppingoló bárányok vannak rajta (igen), és az van ráírva, hogy "Having fun with the girlies in Ireland". :) És tökjó, mert ez az első* képeslap, amit ide kaptam! :) És hétfőn jön Benedek, egészen vasárnapig marad! :) Csupa jóság van. :) (Nem beszélve arról, hogy aznap lesz a születésnapom is! :D)

*UPDATE: Pardon, a második. De az első is Fannitól jött, igaz, Tartun keresztül... :)

8 megjegyzés:

  1. Ez a csizma nagyon állat! Pedig pont úgy vagyok vele,hogy én ilyet sose :D De ez nagyon bejön :P

    VálaszTörlés
  2. A Deichmannban vettem, otthon is biztos van ilyen! :D

    VálaszTörlés
  3. A o legyel blogu zapomniałaś... :(

    VálaszTörlés
  4. Ale nie! Tylko ze o tym, czym chce pisac, nie moge.

    VálaszTörlés
  5. Wcale nie:) o tym, o czym :) dlaczego?

    VálaszTörlés
  6. bo nie jest moja sprawa.
    notka o innych sprawach juz jest! :)

    VálaszTörlés
  7. Hűha, igazán csinos darab :) Tőlünk is kapsz ám valamit ;)

    VálaszTörlés
  8. Köszi! Jaj, de jóóóóóóóóóó :)))

    VálaszTörlés