2010. november 18., csütörtök

on the rocky road to DUBLIN!!! :)

Holnap megyünk! Gondoltam, előtte még írok valami érdemit, de nem biztos, hogy sikerülni fog. :P Kezdődik előről a nyárról már ismerős idegeskedés, ugyanis a párizsi egyetem még semmit nem reagált a jelentkezésemre, amit Adri már két hete elküldött nekik, és nem tudom, hogy nem érkezett meg, vagy megérkezett, csak ülnek rajta, vagy rossz címre küldték a választ, hogy welcome vagyok, mindenesetre idegesítő.
Itt egyébként így nagyon nem történik semmi izgi, most épp a kollokvializmusok vannak soron lengyelórán, pl. "nem vágom", "pill", "láttam a fészbúkon", stb. Sajnos a legtöbbjét nem tudom lefordítani, mivel ez a gimnazisták nyelve főleg, és mi ennél sokkal magasabb nyelvi szférákban szárnyalunk ugyebár. :P De mára kellett írni egy rövid szöveget ilyesmi kifejezésekkel, és meg lettem dicsérve, hogy olyan volt, mintha fiatal polákok lökték volna a sódert. (Na, ezt se használja senki.)

Hétfőn hajnalban, 7:20-kor indul vissza a gépünk, úgyhogy miután átaludtam a napot, jövök beszámolóval és remélhetőleg egy tonna képpel. ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése