2010. november 26., péntek

"rebben egy lepke szárnya, s támad egy új vihar..."

Huhh, nagyon-nagyon szokatlan a helyzet, amibe kerültem, és a legrosszabb, hogy nem is nagyon írhatok róla, mert senkinek semmi köze hozzá, és lehet, hogy olyasvalaki is olvas, akinek pont nem kéne tudnia erről semmit. Mindegy. Legyen elég annyi, hogy furcsa és izgalmas érzés kívülről figyelni új kapcsolatok kialakulását. :)

Amúgy ezt a hétvégét egyedül töltöm, Juli szabadságot vett ki, úgy tűnik, meguntunk egymást... Na jó, igazából csak elutazott pár emberrel a csoportból Gdanskba. Én is mentem volna, de végül lemondtam, mert még mindig nem vagyok teljesen jól Dublin után. Ja, nem is írtam, hogy a hétfő-kedd-szerdát szinte végig ágyban töltöttem és nem mondhatnám, hogy teljesen magamnál voltam. Mostanra mondhatom, hogy "meggyógyultam" (nem voltam kimondottan beteg, ezért az idézőjelek), tegnap már iskolában is voltam. :P Mára pedig egy hosszabb sétát terveztem a városba, zenével és fényképezőgéppel. :) Meglátjuk, mi lesz belőle, Varsóban még nem jártam egyedül...
Ja, azért nem mentem Gdanskba, mert 2 hét múlva esedékes a tartui utam [:)))], és ha ne adj'Isten, most komolyan lebetegszem, mert nem vagyok képes megülni a fenekemen, akkor nem elég, hogy hiányzom még egy hetet, hanem lehet, hogy még akkorra se gyógyulnék meg teljesen. *előrelátó*

3 megjegyzés:

  1. Nagyon állat ez a zöld izé itt oldalt,hogy honnan és mikor nyitják meg a blogod! Nekem is kéne :D

    VálaszTörlés
  2. Mikor jössz pontosan? Már várunk :) Tervek is születtek.

    VálaszTörlés
  3. Adri: kattints rá a tetején a feliratra, hogy Live Traffic Feed, és Te is be tudod illeszteni a blogodba! ;)

    Anna: dec. 11., és már nagyon vááááárom :))))

    VálaszTörlés