2010. december 31., péntek

2010

Még nem akarok másik évet, ez az év annyira jó volt, annyira tökéletesen sikerült (eltekintve néhány apró csalódástól), hogy nem igénylek újat. Persze lehetne mondani, hogy ez csak egy nap az évből, és holnap minden ugyanúgy folytatódik, de... most nem így érzem, még szeretném 2010-et egy kicsit megtartani. Persze ehhez a szilveszteresdihez főleg azért nincs kedvem, mert Benedek olyan nagyon messze van.
Nem tudom, hogy lehetne évértékelni, mert azon kívül, hogy ez volt életem egyik legjobban sikerült éve, nem nagyon tudok mást írni. De mivel az évvége mindig [hehe, tűzijáték kint] a listák ideje, íme egy (2011 jegyében) tizenegyes lista az év legörömtelibb pillanatairól - meglepetést nem fogok okozni. :P

11. A májusi évfordulónk Párizsban. Azért a 11. helyen szerepel csak, mert - nem tudnám megfogalmazni, pontosan miért - mégse egészen olyanra sikerült, mint terveztem, de így is az év egyik legjobb pillanata volt (május 17.).


10. A pillanat, amikor Bence, Fanni öccse, ezt a képet készítette rólunk (április 6.):


9. Az utunk Észtországba augusztus 24-én.


8. Az észtországi kirándulásaink Benedekkel... :) (A képen éppen Tallinnban akar minket elfújni a szél szept. 28-án.)

7. Amikor újra Budapesten lehettem négy hónap után. :) (A képet dec. 27-én csináltam.)


6. Újra találkozni a tartui magyarokkal Rigában (dec. 11.) A képen balról: Benedek, én, Lilla, Bari (vagy Bari, Lilla? nem emlékszem :D).


5. Dublin Fannival és Julival (november 19-22.).


4. Wrocław Julival (december 18-19.).

3. Közös karácsonyozás négyen (dec. 28.).


2. Az összes Julival töltött pillanat, ideértve a közös óráinkat, a kávéinkat a Vincent-ban és máshol, a hajnalig tartó beszélgetéseinket, és persze a Łazienkiben tett hosszú kirándulásainkat. (A kép október 4-én készült.)


1. Az összes Benedekkel töltött pillanat, bárhol Európában, bármennyi külön töltött idő után. (Első kép: Varsó, Plac Piłsudskiego, nov. 13., második kép: Tartu, Puszidomb:D, dec. 12.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése