2010. december 15., szerda

Tartu revisited - part V: Pogácsapidu :)

Hmmm, a mai nap se volt semmi! :) Délelőtt nem csináltunk semmit, mondván, a tegnapi Tallinnt ki kell pihenni, aztán dél körül megjöttek a Többiek (jelesül: Anna, Anett, Anita, Bari, Marci, később Nóri is befutott). A terv az volt, hogy pogácsát, előtte meg pelményt csinálunk, a utóbbi végülis pizzára módosult, úgyhogy az első órákat pizzasütéssel és -evéssel töltöttük, illetve főleg a Többiek, mert mi Benedekkel fél 11 körül reggeliztünk szószos tésztát. :P Hiába, Tartuban úgy eszem/élek, ahogy az itteni szokások diktálják, Varsóban meg úgy, ahogy az ottaniak. A pizza után megettük az ananászt, ami szintén a Többiekkel jött, és mmmmm, nagyon finom volt! :) Aztán pedig elkezdtünk pogácsát sütni. Izgi volt, én még sose csináltam ilyet, és az első résznél most is inkább a megfigyelő-dokumentáló álláspontra helyezkedtem... :)






Sajnos a köztes, pogácsaformájú-nyerstészta-állapotról nincs képem. De nagyon finom lett, volt sima sajtos meg sajtos-köményes is. :)

3 megjegyzés:

  1. Úristen,de guszták :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Kislány! Elég fura módon bukkantam erre a blogra( a keresési kulcsszó a "varsavianka" volt:), és azonnal elnyerte a tetszésemet. Mi nem ismerjük egymást, de a ciacho-ddal már összefutottam egyszer.
    Papatki!:)

    VálaszTörlés
  3. a "Kislány"nak, mint megszólításnak nem vagyok nagyon híve, zresztą witam :)

    VálaszTörlés