2010. december 9., csütörtök

hatvanadik bejegyzés

Mostanában valahogy nem érzek ihletet, pedig ha lenne, akkor lehet, hogy tudnék miről írni. De minthogy ihlet sincs, így azt se nagyon tudom, miről írhatnék. Közeledik a karácsony - majdnem azt írtam, a félév vége -, és fura (vagy talán nem is az...), hogy gondolatban egyre többet foglalkozom Budapesttel és Párizzsal, illetve inkább Párizzsal. Valahogy nem nyomaszt, hogy ennek a varsói félévnek most már belátható időn (kb. másfél hónapon) belül vége. Nem nyomaszt, mert a város megvár, a Polonicum meg nem ad(ott) annyit, hogy hiányozzon. Persze biztos nosztalgiával fogjuk emlegetni bizonyos tanárok miatt... :) Ha van olyasmi, amire nem esik jól gondolnom, akkor az az, hogy Párizsban nem lesz Juli. :( Erről egyelőre ennyit, majd ha eljön az ideje, úgyis lesz nyafogás még bőven. Szóval várom a második félévet, Párizst, pláne, hogy (talán nem is írtam) végre visszajeleztek e-mailben, és írták, hogy dec. 24-én (!) küldenek levelet. Hogy miért akkor, az rejtély, de mindenesetre tudnak rólam és minden rendben. :) És hát Párizs. Kíváncsi vagyok, most milyen lesz. Amúgy úgy fest, jan. 22-23. körül megyünk haza együtt Julival, aztán Ő még visszajön kb. két hétre. Én meg febr. 4-én repülök. :) Ja, és azért is várom, mert francia. *.* Újra. :)
Apropó francia, tegnap voltunk PPP-esten (Piaf Po Polsku, saját elnevezés :P), egy nagyon tehetséges nő (Katarzyna Jamróz) énekelt Piaf-dalokat lengyelül, baromi jó volt! Sajnos youtube-on nincs fent semmi, pedig szívesen megmutatnám (meg persze örülnék, ha nekem is meglennének)... Juli találta a programot, azóta is hálával emlegetem a nevét. A közönség átlagéletkora egyébként kb. 70 év volt, az is miattunk. Ja, és teltház volt, voltunk vagy 150-en, nagyon meglepődtem! De húú, de jó volt!
Holnapután repülök Rigába, ahol találkozom a többiekkel (= Benedek és Egyéb Magyarok), és este megyünk Tartuba. *.*

Na, mégiscsak sikerült valamiről írnom...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése