2010. december 4., szombat

december, ünnepek, utak, zene :)

Na igen, három hét múlva karácsony... :) Ennek több aspektusa is van: a) még senkinek nem csináltam/vettem semmit, b) még ötletem sincs, c) még a decemberi pénzem se jött meg. :D Na jó, igazából ezek közül csak az a) pont komoly, a többi nem aggaszt annyira. De valójában arról az aspektusáról akartam írni a dolognak, hogy hazamegyek Budapestre. *.* Egyelőre fogalmam sincs, ez hogy fog kinézni a gyakorlatban, mármint oké, leszállok Ferihegyen és apu hazavisz kocsival (legalábbis ma, amikor beszéltünk, erre célozgatott), de Te jó Isten, dec. 23-án lesz egy nap híján 4 hónapja, hogy nem voltam otthon. És addig már csak 19 nap! Huhh. Elég izgatott vagyok. Szerintem most fog kiderülni, mit is jelent a külföldön élés, amikor újra otthon leszek. Ki tudja, mit fogok Varsóra mondani? Nem fogom-e Varsót otthonként emlegetni? (Magamat ismerve de.) Milyen lesz Budapesten úgy lenni, hogy nem voltam ott 4 hónapja és most csak szűk 10 napom lesz rá? És egyáltalán. Ha eszembe jut, hogy majd vonatjegyet kell vennem vissza Varsóba, összeszorul a gyomrom: magyarul kell "hivatalosan" beszélnem. Ilyesmit nagyon rég nem csináltam... :D Lehet, hogy nehezen hihető, de ez a zigazság.
Szóval három hét múlva karácsony. Az ideire két végletet tudok elképzelni: vagy borzalmasan fogom érezni magam Benedek és Juli nélkül, vagy nagyon jól a családommal. Persze az utóbbinak drukkolok. :)) Meg hát találkozni kéne mindenféle barátokkal és barátnékkal, úgy mint Fanni, Réka, Adél, Panka, jesszusom, bárki, mindenki, aki otthon van! 10 nap semmire nem elég... De nem panaszkodom, ennek is nagyon örülök, jó érzés hazamenni. :)
Egyéb ünnepek: Benedek ma (na jó, tegnap) volt 24 éves, erről illik megemlékezni, még ha ilyen prosztó módon is. A nap első háromnegyedében nagyon rosszul éreztem magam, hogy nem tudok pont ma Vele lenni, de az utolsó negyed egészen elviselhetővé sikeredett, hála többek között Michał-nak, aki addig nyaggatott, amíg két (!) bejegyzést is írtam a lengyel blogomba, az első híven tükrözi az akkori lelkiállapotomat. És a nap utolsó órája volt a legjobb, mert tudtunk beszélni Benedekkel. :))
Ja, és remek ajándék készül Neki, de sajnos nem írhatom le, hogy mi az, pedig... :P
Utak: jövő szombaton repülök Tartuba! Na jó, tulajdonképpen Rigába, de ez csak egy állomás, onnan megy a busz Tartuba este. :) És találkozom újra az Összes Magyarokkal, látom a havas Tartut, amit ismerek havtalanul (:P), meg Juliát, akivel nem kommunikáltam szeptember óta! És szánkózunk majd és hógolyózunk! :)) Sajnos csak 16-áig maradok (6 nap, gyakorlatilag 5, mert aznap 6:45-kor megy vissza a busz Rigába, és Benedek már nem tud velem visszajönni :(), de utána meg ugye Budapest. Meg lesz Polonicumos karácsonyozás is, 20-án, hétfőn, és biztos nagyon hangulatos lesz, tavaly az eltén nagyon jól meg volt szervezve (lengyelszakhoz méltatlanul jól, hehe), jót énekeltünk meg sírtunk. :P (Főleg ez utóbbi.)
Ja, igen, nem is írtam még az időről. NAGYON hideg van, mindennap -10 fok körül, napközben is, úgyhogy harisnya+nadrág+2 zokni+bélelt csizma, a továbbiakról nem is beszélve. Hó is van, most már lassan egy hete. Hétfőn esett le a nagyja, hatalmas hófúvás volt egész nap, de "jó" idő, olyan, amibe az embernek kalandvágyból kedve van kimenni. Kedden nem esett, csak nagyon hideg volt, szerdán pedig csak este esett, de akkor nagyon ijesztően, égdörgéssel kísérve, amit a mai napig nem tudtunk megfejteni. és aztán még ma este is volt némi havazás. Egyelőre ennyi, a jövő hét közepére meg plusz fokokat mondanak és esőt, nem tudom, hova fog a rengeteg víz folyni...

Mostanában amúgy ezt hallgatjuk nagyon gyakran, alkalomadtán lefordítom a szövegét, ha van rá igény. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése