2010. december 29., szerda

az idei karácsony

O wiele lepiej, vagyis sokkal jobb volt, mint a tavalyi. Már nem emlékszem, tavaly konkrétan mitől éreztem annyira mesterkéltnek - külsőségeiben az összes karácsonyunk egyforma volt, csak a helyszín változott (amikor elköltöztünk). Idén úgy készültem, nem kapok semmit, mert lehet, hogy szükségem lesz egy új laptopra, ez a szegény sajnos nem bírja, ha egyhuzamban sokáig használom, és más bajai is vannak. Szóval az volt a megegyezés, hogy ha kell új gép, akkor azt dobja össze a Kedves Családom, ha meg kiderül, hogy javítható (holnap vagy holnapután viszem el orvoshoz), akkor a pénzt másra használom fel. Ehhez képest a Jézuska megint nagyon bőkezű volt... :) És az idei karácsonyban pont az volt a jó, hogy egy csomó ideig jártam utána a többiek ajándékának, igyekeztem mindenkinek a lehető legjobbat venni, és ez megalapozta a hangulatomat, na meg elég nagy százalékban hozzájárult a dologhoz, hogy itthon voltam, ami most különlegesnek számít. :)
Ez pedig a pillanatnyi ars poeticám... :P

"Iszonyú jó vagyok az ágyban...
képes lennék végigaludni a napot."

1 megjegyzés: