2010. december 14., kedd

Tartu revisited - part III: Meeting Julia :))

Nu, itt már holnap van, vagyis ma, vagyis kedd, amikor is sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy holnapután megyek vissza Varsóba. Erre egyelőre nincs is kedvem gondolni...
Ma, illetve pardon, tegnap délelőtt itthon voltam, beszámolókat írtam, aztán 5 körül felkerekedtünk, beszereztünk Benedekkel némi karácsonyi ajándékot, családtagoknak főleg, aztán a koliban voltam a többiekkel (újabb adag pelmény :D), és 8-kor találkoztam Juliával a Raekoja platson. :) Nagyon örültünk egymásnak, mindketten konstatáltuk, hogy hehe, téli ruhában egészen másképp nézünk ki, mint szeptemberben, aztán beültünk a Verneri nevű menő cukrászdába kakaót/teát inni és persze beszélgetni. Az elején főleg én meséltem (külön bejegyzést érdemel majd valamikor a Varsóhoz való viszonyom), aztán Ő is mindenféléről, és tök jó volt. :) Még ahhoz képest is, hogy in English kellett előadnom magam. :P Kapott tőlem némi jelképes karácsonyi ajándékot/szuvenírt, aminek nagyon örült, úgyhogy én is. Benedek fél 10-kor csatlakozott hozzánk, és aztán még másfél órát ott ültünk... Elég jó este volt. :)
Most többet nem is írok, holnap (ma :P) korán kelünk, a 9:15-ös busszal megyünk Tallinnba! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése