2010. december 27., hétfő

amiről azt hittem, soha nem fogok írni

Az az operett, mint olyan. Ehhez képest, most, hogy végignéztem a Csárdáskirálynőt életemben először, megszakítás nélkül - jó, az első 20-30 perc kimaradt, ez igaz -, mégiscsak szánok neki egy bejegyzést. Rövidet. :P Csak meg akarom említeni, hogy rajongóktól hallottam/olvastam már Peller Károly nevét, nem is kevésszer, de abszolút egy kategóriába vettem a számomra "fontatlannak" (= komolytalannak) és kérészéletűnek ítélt musicalszínészekkel, úgyhogy nem nagyon érdekelt, ki az, maximum felismerem egy képen, de ennyi... De most láttam ebben a (2009-es) Csárdáskirálynőben, és azt kell, hogy mondjam, a rajongásnak megvan az alapja! (Még ha én ettől nem is válok rajongóvá.) Baromi tehetséges a srác, helyes és kedves arca van, jó humora és van benne valami ripacsosság, ami Bóni gróf szerepéhez tökéletesen illik. Kár, hogy csak ebben a műfajban jó igazán, de ha valaha is megnézek bármi ilyesmit (szigorúan a tv-ben), akkor az miatta lesz. :)
Még mindig nehéz elhinni, hogy ezt a bejegyzést én írtam, de muszáj megörökítenem, mennyire tetszett! :)

UPDATE: Ja, és el is felejtettem megemlíteni, hogy hogy táncol, csak néztem! :O Nem semmi, komolyan.

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :DDDDDDDDDDDDDD Hú,de jó volt ezt olvasni :D Csak nem tőlem hallottál valamit? :$:D Amúgy mindenben jó,de Bóni...a legjobb :D

    VálaszTörlés
  2. Ja és ha az elejét nem láttad,akkor ezt még muszáj: http://www.youtube.com/watch?v=lQN3cxwVpUo

    VálaszTörlés
  3. Hogy én, Tőled?? :P Ugyan-ugyan... :D
    Kedvenc jelenetem az volt, amikor Bóni-Stázi ülnek egymás mellett, és Bóni: "... összegabalyodott a nyelvem... *hajol Stázi felé* mutatnám!" :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. "a nyelvem csomóra van kötve" (bocsi,tudom kívülről :$:$) igen,az nekem is kedvencem,meg a gondolkozós mozdulat,a telefonálás a végén,a vasalóóó meg minden bónis :D

    VálaszTörlés