2010. december 23., csütörtök

szerelmem, Budapest :P

Itthon vagyok!!! :))))))))))))))))))))))))))))
A repülőn konkrétan 10-en utaztunk: 1 pilóta, 2 stewardess és 7, azaz HÉT utas! :D Nagyon vicces volt, röhögtünk is sokat. Amikor megérkeztem Ferihegyre, a drága Szülejim (akik amúgy pontosak szoktak lenni, de olyankor mindenképp, amikor a négy illetve másfél hónapja nem látott egyetlen Kis Lányuk elé mennek, szipp-szipp, a reptérre) még nem voltak ott... Amikor odaértek, akkor meg olyan helyen hajtottak be, ahol nem lett volna szabad, úgyhogy majdnem 50000 Ft bírságot szabtak ki Rájuk, de az agilis rendőrnéni végülis azt mondta, "na jó, de csak mert karácsony van", és elengedte. Nohát, aki nem tudná, mitől van az államadósság... ;P
Mostan meg családozás folyik ezerrel, jóság van. Remélem, hamarosan barátnőzés is fog folyni, meg budapestezés, de egyelőre a karácsony szellemében mindenki készülődik és sütit süt, ámen.

Ja és ez szerintem baromi jó! (Ha valaki tudja, hogy lehet ide netről videót beszúrni, ne habozzon megosztani velem, köszönöm.)

1 megjegyzés:

  1. Jaj,ezt én is láttam,eszméletlen! :D
    Nagyon boldog karácsonyt Nektek,lehet,hogy januárban még mi is összefutunk,ha bent kószálsz a kampuszon :D

    VálaszTörlés